
Ovaj graf pokazuje koliko je Baby Lasagna zaintrigirao svijet. Donio nam je reklamu koja nije koštala ni centa

Tjedan dana prošlo je od prve polufinalne večeri Eurosonga na kojoj je nastupao i hrvatski predstavnik Baby Lasagna. Da, prije točno sedam dana publika je napokon i uživo čula Marka Purišića i njegov hit 'Rim Tim Tagi Dim' i krenulo je.
U te tri minute, koliko pjesma na Eurosongu i smije trajati, stalo je puno toga, a Hrvatska i sam Baby Lasagna postali su svjetski hit. Četiri dana kasnije, na pozornicu u Malmöu ponovno se popeo cijeli Lasagnin tim, a Google je 'poludio'.
Provjerili smo kako su se 'Baby Lasagna', 'Rim Tim Tagi Dim' i 'Marko Purišić' pretraživali na internetu u posljednjih tjedan dana prema Google Trendsu.
"Google Trends govori nam što ljudi pretražuju odnosno što ih zanima u stvarnom vremenu. Ti podaci mogu se koristiti za mjerenje interesa pretraživanja za određenu temu, na određenom mjestu i u određeno vrijeme. Raspon brojeva od 0 do 100 zapravo govori koliko je neki pojam bio popularan", objašnjava nam SEO specijalist, Mateo Arlov.
Nagli porast dogodio se u utorak navečer kada je održano polufinale te odmah jutro nakon. O Lasagni se i dalje pričalo, a onda je na finalnu večer, kada su krenuli rezultati glasanja - sve eskaliralo. Svi su guglali o našem predstavniku.
'Baby Lasagna' se osim u cijeloj Hrvatskoj te zemljama regije, pretraživao najviše i u Litvi, Grčkoj i Švicarskoj.
A ovako je izgledao prošli tjedan kada bi se u Google upisao 'Rim Tim Tagi Dim'. Osim nas i naših susjeda, najviše se ovaj pojam pretraživao u Sjevernoj Makedoniji, Finskoj, Švedskoj…
Što se tiče pravog imena našeg predstavnika, pojam 'Marko Purišić' osim na samu finalnu večer, guglalo se i dan nakon, tijekom nedjeljnog poslijepodneva.
Za kraj, malo smo se zaigrali s Google Trends i usporedili Baby Lasagnu, Luku Modrića i sam pojam Eurosong. Naime, u tjednu kada se odvijao Eurosong, Modrić je u utorak s Real Madridom igrao polufinale Lige prvaka, a u subotu utakmicu u španjolskom prvenstvu na kojoj je i asistirao. Ovako se to guglalo:
Eurosong iduće godine nećemo gledati u Zagrebu, ali Baby Lasagna ovime je ostvario neprocjenjivu vrijednost. Hrvatskoj je donio reklamu koja nije koštala ni centa, a sebe, ne sumnjamo, progurao samo prema naprijed!
POGLEDAJTE VIDEO: Iako nije pobijedio, Baby Lasagna slušaniji je od Taylor Swift, a njegova pjesma je u top pet viralnih hitova







![[KVIZ] Jesi li pravi znalac o voću?](http://cdn2.net.hr/media/2025/02/24/786174/H-0a023602-f2a5-11ef-ba62-829ff0affdfc-550.webp?1749316924)








