
MiG-ovi su danas bili u stanju pripravnosti zbog prekida komunikacije s avionom

Sustav nadzora zračnog prostora bio je 13. veljače 2015.
"S obzirom da je bila riječ o najavljenom letu turskog putničkog zrakoplova na relaciji Zurich – Istanbul, pri čemu zrakoplov nije odstupao od plana leta, NATO Zapovjedništvo za združene zračne operacije (Combained Air Operations Centre – CAOC) nije izdalo zapovijed za pokretanje daljnjih procedura koje bi eventualno uključivale i polijetanje dežurnog dvojca.
Do uspostave veze između putničkog zrakoplova i kontrole leta, navedeni je zrakoplov tijekom leta iznad Hrvatske, temeljem zapovijedi nadležnog NATO zapovjedništva, bio pod pojačanim nadzorom.
Uspostavom komunikacije u hrvatskom zračnom prostoru, prestale su mjere pojačanog nadzora, te je zrakoplov napustio Republiku Hrvatsku i prema planu leta nastavio predviđenom rutom.
Cjelokupni zračni prostor NATO-a jedinstven je po pitanju zaštite zračnog prostora i sve snage brzog odgovora koje provode zadaće zračnog redarstva (Air Policing), djeluju koordinirano i sinkronizirano pod jedinstvenim zapovijedanjem NATO CAOC-a", izvijestio je MORH na svojim internetskim stranicama.




![[KVIZ] Znaš li odgovoriti na ova pitanja s državne mature iz sociologije?](http://cdn2.net.hr/media/2025/06/04/1296738/H-a9ff1c33-2caf-4bfb-95b4-22fbdb85a3ce-550.webp?1749024280)
















