
Kampanja za besplatan trajekt za otočku djecu s teškoćama u razvoju osvojila svjetsku PR nagradu

Kampanja "Nešto zbilja važno" osvojila je najprestižniju svjetsku PR nagradu "Golden World Awards for Excellence" Međunarodne udruge za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA) postavši tako jedna od, svega nekoliko, kampanja u Hrvatskoj i regiji kojima je to pošlo za rukom.
Udruga roditelja djece s teškoćama u razvoju "Brački pupoljci" u
suradnji s
U najjačoj konkurenciji s vodećim komunikacijskim agencijama i globalnim tvrtkama kampanja "Nešto zbilja važno" pobijedila je u kategoriji odnosa s javnošću za nevladine udruge, između ostalog, i zbog snažnih pozitivnih promjena koje je donijele našem društvu te zaštite osnovnih ljudskih prava njegovih najranjivijih skupina.
"Pokretačka snaga cijeloga projekta bili su Mate Mladina, svi
hrabri roditelji i djeca iz Udruge i Gina Victorija Damjanović.
Iskreno sam im zahvalan na povjerenju koje su nam ukazali i
cijelom timu CTA komunikacija koji se od prvog dana bez zadrške
posvetio ovome cilju. Za kampanju i sve nas uključene, osvajanje
IPRA-ine "Golden World Awards for Excellence" znači da je i
struka iz čitavog svijeta potvrdila kako su vrijednosti koje smo
zastupali univerzalno prepoznate te da više nikad
Na nagrađenoj kampanji koja je provedena s budžetom od 0 HRK, uz već spomenute pojedince, radili su i Petar Tanta, Valentina Mezdić i Eli Čerkezović.
Golden World Awards for Excellence najuglednija je nagrada u svijetu odnosa s javnošću koju od 1990. godine dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), promičući izvrsnost i etičnost u odnosima s javnošću. Njen značaj potvrđuje i žiri sastavljen od stručnjaka iz cijeloga svijeta, uključujući Austriju, Bugarsku, Japan, Rusiju, Saudijsku Arabiju, Tursku, Filipine, Ujedinjeno Kraljevstvo i Sjedinjene Američke Države, kao i broj i raznolikost prijava koje pristižu svake godine.
Podsjećamo, borbom Bračkih pupoljaka, nakon deset godina i
prošlogodišnje kampanje "Nešto zbilja važno", izboreno je i pravo
na zakonom propisan besplatan prijevoz i za druge godinama
zanemarivane i ranjive skupine. Kampanja je, u ožujku ove godine,
osvojila i krovnu hrvatsku nagradu za odnose s javnošću, Grand
Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) kao najbolji
projekt unutar kategorije odnosa s javnošću u ustanovama,
udrugama i nevladinom organizacijama i to u
















