'ISPRIČAVAMO SE' /

HT obavijestio da su riješeni problemi u sustavu, u tijeku normalizacija usluge

Osim problema s pozivima unutar HT mreže, čitatelji su isticali da ni oni koji koriste druge operatere ne mogu dobiti korisnike Hrvatskog Telekoma

VOYO logo
VOYO logo

Hrvatski telekom izvijestio je kako su otklonjene poteškoće u mobilnoj mreži te je u tijeku potpuna normalizacija govornih usluga.

Zbog poteškoća je privremeno bilo otežano ostvarivanje poziva prema mrežama drugih operatora i u jednom trenutku prema korisničkoj podršci.

"Uzrok je brzo identificiran i u najkraćem roku smo otklonili poteškoće uz normalizaciju usluga oko 15 i 30 sati. Usluge niti u jednom trenutku nisu bile u potpunom prekidu. Pristup mobilnom internetu cijelo vrijeme funkcionira nesmetano, kao i pozivi putem platformi poput WhatsAppa. Još jednom se iskreno ispričavamo zbog neugodnosti i zahvaljujemo na razumijevanju", poručili su iz HT-a.

'Ispričavamo se'

Podsjetimo, čitatelji su nam ranije danas javili kako su imali problema s uspostavom poziva. Osim problema s pozivima unutar HT mreže, čitatelji su isticali da ni oni koji koriste druge operatere ne mogu dobiti korisnike Hrvatskog Telekoma. 

"Bilježimo poteškoće u ostvarivanju poziva prema mrežama drugih operatora te pri uspostavi poziva prema našoj korisničkoj službi. Dok radimo na otklonu poteškoća, dostupni smo vam ovdje i na chatu na webu i u aplikaciji. Ispričavamo se zbog neugodnosti", poručili su prije nekoliko sati na Facebooku iz HT-a.

POGLEDAJTE VIDEO: Sustav stranica Vlade pao zbog komplikacije ažuriranja? Novi pad moguć uskoro

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali