potrebna profesionalizacija /

Hrvatsko društvo lobista: 'Petrović nije registriran kao lobist'

Hrvatsko društvo lobista u svom priopćenju naglasilo je kako lobiranje u Hrvatskoj treba profesionalizirati i legitimizirati

VOYO logo
VOYO logo

Nakon izbijanja afere u kojoj je Anu Šarić Karamarko dvije godine savjetovala lobista MOL-a Jozu Petrovića uz naknadu od 60.000 eura, oglasilo se i Hrvatsko društvo lobista.

Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti:

"Povodom nedavnih medijskih napisa i događaja zadnjih mjeseci koji su vezani uz posao lobiranja u Republici Hrvatskoj, Hrvatsko društvo lobista poziva na važnost regulacije zagovaranja interesa, te uvođenje javnog registra u kojem će svi oni koji žele utjecati na odluke tijela javne vlasti morati biti registrirani, kao legitimni predstavnici različitih interesnih skupina koje mogu i trebaju djelovati u demokratskom procesu odlučivanja što je definirano i hrvatskim Ustavom.

Lobiranje u Hrvatskoj treba profesionalizirati i legitimizirati jer isto će se uvijek ionako odvijati, a stvaranjem pravnog okvira za obavljanje ovog posla unaprijedit ćemo kvalitetu javnog diskursa, uvesti veću transparentnost i omogućiti organizirano artikuliranje mišljenja kroz definirani proces.

O 'lobistima' koji se spominju u medijima nemamo saznanja da su isti registrirani kao lobisti, a niti su članovi Hrvatskog društva lobista. Hrvatsko društvo lobista se od 2008. godine zalaže za donošenje propisa u skladu s najvišom europskom praksom i principima koji su već usvojeni i primjenjuju se u institucijama Europske unije".

Podsjetimo, prema pisanju tjednika Nacional, Josip Petrović preko svoje tvrtke za usluge i medijske analize u razdoblju nakon dolaska Tomislava Karamarka na čelo HDZ-a gotovo pune dvije godine plaćao usluge tvrtki Drimia, u vlasništvu Ane Šarić Karamarko, supruge prvog potpredsjednika Vlade.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali