KVAR NA ŽIČARI /

Direktor ZET-a putnicima koji su zapeli u gondolama poručio: 'Pozivam da nam se obrate radi refundacije sredstava'

Kazao je i da su trenutno u kontaktu s proizvođačem opreme te da se s njim konzultiraju o tome što napraviti kao idući korak

VOYO logo
VOYO logo

Zagrebačka žičara uspjela se pokvariti zbog visokih temperatura, pa je 40 putnika bespomoćno stajalo u gondolama 20-ak minuta.

RTL-ov reporter Marko Šiklić o ovom slučaju pričao je s direktorom ZET-a Markom Bogdanovićem.

"Žičara je kompleksan sustav koji je počeo s radom krajem veljače ove godine. U jednom početnom životnom je vijeku, mislim da se ne radi o nekim propustima koji su se dogodili jer se neki detalji nisu mogli pretpostaviti. od veljače do danas smo imali čak i više ekstremnih vremenskih događaja koje su pokazale i testirale žičaru na jedan životni način, pokazale kako sigurnosni sustavi funkcioniraju, kako su ljudi obučeni da reagiraju u ovim situacijama i kako se svi sigurnosni protokoli poštuju u potpunosti", kazao je.

"Kao i u životnom vijeku svakog ovako kompleksnog sustava ove situacije su moguće, ali radimo sve da se minimalizira mogućnost da se ti slučajevi ponove", kazao je Bogdanović.

Kazao je i da su trenutno u kontaktu s proizvođačem opreme te da se s njim konzultiraju o tome što napraviti kao idući korak kako bi se u budućnosti minimalizirali ovakvi slučajevi.

"Odgovor ćemo imati uskoro, to je kontakt koji je intenzivan, od jučer popodne. Zahvate ćemo, ukoliko procjene da su potrebni, obaviti u idućih nekoliko dana", kazao je.

Kazao je i da nema podatak koliko je puta stara žičara stala s radom.

"Stara žičara je ponekad znala stati s radom. vjerujem da se Zagrepčani sjećaju da je ranih sedamdesetih čak bio slučaj spašavanja ljudi sa žičare koji je uspješno završio", kazao je.

Komentirao je i je li normalno da žičara stane s radom samo nekoliko mjeseci nakon otvaranja.

"Sigurnosni sustavi su funkcionirali, ovo ne možemo gledati kao prestanak rada zbog kvarova. Postojali su utjecaji koji su do ovoga doveli i to će se minimalizirati u budućnosti"

Bogdanović je na kraju kazao i kako se ispričava zbog neugodnosti koje su nastale s ljudima koji su se zatekli na žičari.

"Pozivam ih da nam se obrate radi refundacije sredstava za kupljenju kartu i poručujem da mogu imati povjerenje u ZET i zagrebački žičaru", kazao je Bogdanović.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali