
Direktor ZET-a putnicima koji su zapeli u gondolama poručio: 'Pozivam da nam se obrate radi refundacije sredstava'

Zagrebačka žičara uspjela se pokvariti zbog visokih temperatura, pa je 40 putnika bespomoćno stajalo u gondolama 20-ak minuta.
RTL-ov reporter Marko Šiklić o ovom slučaju pričao je s direktorom ZET-a Markom Bogdanovićem.
"Žičara je kompleksan sustav koji je počeo s radom krajem veljače ove godine. U jednom početnom životnom je vijeku, mislim da se ne radi o nekim propustima koji su se dogodili jer se neki detalji nisu mogli pretpostaviti. od veljače do danas smo imali čak i više ekstremnih vremenskih događaja koje su pokazale i testirale žičaru na jedan životni način, pokazale kako sigurnosni sustavi funkcioniraju, kako su ljudi obučeni da reagiraju u ovim situacijama i kako se svi sigurnosni protokoli poštuju u potpunosti", kazao je.
"Kao i u životnom vijeku svakog ovako kompleksnog sustava ove situacije su moguće, ali radimo sve da se minimalizira mogućnost da se ti slučajevi ponove", kazao je Bogdanović.
Kazao je i da su trenutno u kontaktu s proizvođačem opreme te da se s njim konzultiraju o tome što napraviti kao idući korak kako bi se u budućnosti minimalizirali ovakvi slučajevi.
"Odgovor ćemo imati uskoro, to je kontakt koji je intenzivan, od jučer popodne. Zahvate ćemo, ukoliko procjene da su potrebni, obaviti u idućih nekoliko dana", kazao je.
Kazao je i da nema podatak koliko je puta stara žičara stala s radom.
"Stara žičara je ponekad znala stati s radom. vjerujem da se Zagrepčani sjećaju da je ranih sedamdesetih čak bio slučaj spašavanja ljudi sa žičare koji je uspješno završio", kazao je.
Komentirao je i je li normalno da žičara stane s radom samo nekoliko mjeseci nakon otvaranja.
"Sigurnosni sustavi su funkcionirali, ovo ne možemo gledati kao prestanak rada zbog kvarova. Postojali su utjecaji koji su do ovoga doveli i to će se minimalizirati u budućnosti"
Bogdanović je na kraju kazao i kako se ispričava zbog neugodnosti koje su nastale s ljudima koji su se zatekli na žičari.
"Pozivam ih da nam se obrate radi refundacije sredstava za kupljenju kartu i poručujem da mogu imati povjerenje u ZET i zagrebački žičaru", kazao je Bogdanović.






![[KVIZ] Koliko znaš o naočalama?](http://cdn2.net.hr/media/2025/06/04/1296697/H-c11c7b63-62e9-48ab-95eb-e2384188d3bb-550.webp?1749020945)














