INTEGRACIJA DRŽAVNE UPRAVE /

Digitalizacija na svakom koraku: HTZ za novi portal plaća osam milijuna kuna

Natječaj se raspisuje u sklopu EU projekta Hrvatski digitalni turizam, čiji je nositelj Ministarstvo turizma

VOYO logo
VOYO logo

Hrvatska turistička zajednica raspisala je natječaj za izradu novog turističko informativnog portala Croatia.hr te za prikupljanje i upravljanje bazama podataka potrebnih za uspostavu javnih e-usluga portala.

Cappelli: 'U budućnosti stiže redovita dnevna linija između Zagreba i Madrida'

Cilj novog portala je povezivanje svih turističkih zajednica u jedan sustav pa će svaka destinacija i turistička zajednica imati svoj prostor za promociju na nacionalnom webu, odnosno svoje poddomene, a očekuje se povećanje prometa stranica, bolji SEO i Page Ranking te jačanje brend identiteta.

Natječaj se raspisuje u sklopu EU projekta Hrvatski digitalni turizam, čiji je nositelj Ministarstvo turizma, a ukupna vrijednost ove nabave je osam milijuna kuna, piše Poslovni dnevnik.

IZ HTZ-a su pojasnili da se projekt financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Europskog socijalnog fonda, a oni imaju ulogu projektnog partnera. Projekt e-turizam predviđa razvoj i unapređenje pet javnih e-usluga koje će se dovršiti do kraja ove godine, a koje će povezati postupke više tijela javne uprave u integrirani državni informacijski sustav.

Riječ je o Središnjem turističkim registru, sustavu za prijavu i odjavu gostiju e-Visitor, platformi croatia.hr te e-usluge upravnih i neupravnih postupaka.

“Na HTZ se odnose dvije komponente, nadogradnja sustava eVisitor i izrada novog web portala Croatia.hr koji će u budućnosti objedinjavati kompletnu hrvatsku turističku ponudu. U skladu s time je i pokrenut proces nabave čiji je predmet nabava usluga izrade weba turističko-informacijskog sustava te uspostave IT sustava, upravljanje bazama podataka potrebnih za uspostavu javnih e-usluga, te turističko informacijski portal”, pojašnjavaju u HTZ-u.

U HTZ-u očekuju da se novi portal pozicionira kao centralno mjesto za inspiraciju korisnika i korisnica u fazi odlučivanja o odabiru odmora u Hrvatskoj te da bude glavni izvor svih informacija za turističku ponudu. Krajnji cilj je definiran turističkom strategijom, a odnosi se na povećanje prepoznatljivosti nacionalnog brenda, povećanje broja turista izvan sezone i povećanje prosječne dnevne potrošnje turista.

Kad su u pitanju tehničke karakteristike, novi portal potrebno je podržati kroz “user-friendly” i efikasan CMS (sustav upravljanja sadržajem) s dodjelom različitih administrativnih prava i odgovornosti.

Stranice croatia.hr,  pojašnjava se u natječajnoj dokumentaciji, moraju biti napravljene u skladu sa svim najnovijim tehnološkim rješenjima i zahtjevima, responzivne za prikaz na svim uređajima, višejezične, sposobne za komentiranje i dijeljenje sadržaja na svim platformama te se treba omogućiti spajanje s različitim sustavima, kao što su Središnji registar i eVisitor.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali