Totalna zbrka /

Tisuće Zagrepčana ostalo neugodno iznenađeno: Dobili opomenu iako su uredno plaćali račune!

U slučajevima kod kojih je iznos umanjen i evidentirana preplata, ljudi se mogu izjasniti žele li povrat novca ili preknjiženje preplate na tekuće/buduće obveze

VOYO logo
VOYO logo

U poštanskom sandučiću jednog je stanovnika Laništa dočekala obavijest da u pošti mora podići preporučeno pismo.

A nakon što je u uredu pošte potpisao i podigao kuvertu nemalo se iznenadio, naime Gradski ured poslao mu je opomenu, zajedno s hrpom uplatnica za komunalnu naknadu koje mora platiti iako tu obvezu redovno ispunjava svaki mjesec, piše Večernji list

Na uplatnicama je stajao 31. prosinca kao datum dospijeća a pismo je dobio u ovoj godini. Prvo što je zatim učinio bilo je da se raspitao kod susjeda da li su i oni dobili slično pismo te shvatio da su svi u istom problemu. 

"Izračunali su da za stan od nešto više od 66 kvadata moram plaćati 55,52 kune naknade, a dosad je bila desetak kuna manja. Plaćam je svaki mjesec, no lani su donijeli novu Odluku o komunalnoj naknadi, koja je, kako su objasnili u rješenju, stupila na snagu 8. ožujka 2019. Umjesto da su odmah u travnju poslali uplatnicu s novim izračunom, oni su ih poslali za svih devet mjeseci odjednom, s tim da nisu umanjili za iznos koji sam plaćao", govori.

VEZANE VIJESTI:

HEP građanima usred zime iskopčava struju za dug od 10 kuna, bez opomene! 'Pomisliš da si glup'

Dvaput ste platili račun? Evo kako ćete dobiti povrat novca!​

I u drugim kvartovima slična je situacija gdje su građani čim su dobili uplatnice nahrupili u informativni centar Zagrebačkog holdinga u Ulici grada Vukovara.

"Jedna gospođa na šalteru objasnila je da su rješenja prolazila kroz nekoliko gradskih ureda i da je došlo do greške te da platimo samo razliku, a ne puni iznos" požalila se i stanovnica Jaruna.

Da treba platiti samo razliku, potvrdio je i Dinko Bilić, pročelnik Ureda za prostorno uređenje, dodajući da su dostavljene uplatnice formirane na puni iznos za svaki mjesec jer moraju biti usklađene s donesenim rješenjem i zaduženjima u knjigovodstvu.   Također, u slučajevima kod kojih je iznos umanjen i evidentirana preplata, ljudi se mogu izjasniti žele li povrat novca ili preknjiženje preplate na tekuće/buduće obveze. Oni koji su dobili takve račune, a ima ih, kažu u Holdingu, 17.500, mogu se, osim u centar u Vukovarskoj, javiti u njihov pokretni ured ili u GSKG, a upite mogu slati i na mail adresu ili se raspitati telefonski

Točnije, javiti se mogu u GSKG-ov Sektor naplate naknada, poslati im mail na adresu info@gskg.hr s naznakom “rješenje KN” ili s njima kontaktirati na telefone 4565-898 i 4565-938. Holdingovi djelatnici javit će se, pak, na broj 072 500 400, a upiti se mogu slati i na mail holding.centar@zgh.hr, prenosi Večernji list .

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali