PREVELIKI TRŽIŠNI UDIO /

Todorić će morati prodati dio Mercatorovih trgovina u Hrvatskoj

Prema mišljenju Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, tržišni udio Agrokora u Hrvatskoj pripajanjem Mercatora skočit će na između 30 i 40 posto, što je vrlo blizu prevladavajućem tržišnom položaju.

VOYO logo
VOYO logo

Ivica Todorić će zbog preuzimanja Mercatora, prema svemu sudeći, imati problema na domaćem tržištu. 

Prema mišljenju Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, tržišni udio Agrokora u Hrvatskoj pripajanjem Mercatora skočit će na između 30 i 40 posto, što je vrlo blizu prevladavajućem tržišnom položaju, koji je za krajnje potrošače jako problematičan jer u monopolu dolazi do podizanja cijena.

U AZTN-u smatraju da će se Todorić morati riješiti nekih Mercatorovih trgovina, pogotovo na području Zagreba i Zagrebačke županije, gdje je koncentracija najveća.

Todorić će nakon preuzimanja Mercatora sam morati voditi računa o koncentraciji lanca njegovih trgovina te AZTN-u podnijeti prijedloge rješavanja problema.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali