
Trikovi kojima supermarketi zarađuju na akcijama

Potrošačka udruga Which? iz Velike Britanije obavila je veliko istraživanje u kojem su kroz godinu dana pratili cijene više od 700.
Naime, istraživanje udruge je pokazalo da supermarketi mame kupce tobožnjim akcijama i sniženjima, gdje zapravo dižu umjesto da spuštaju cijene proizvoda, piše
Manipuliranjem cijenama supermarketi stvaraju iluziju da na akcijama štedite novac. Primjerice supermarket Asda povećao je cijenu jedne čašice jogurta Müller s 30 na 61 peni kada je na akciji nudio kupnju 10 čaša jogurta po cijeni od 4 funte. Kad je akcija završila, cijenu jogurta vratili su na 30 penija.
Također, Tesco je primjerice prodavao pivo Becks po 'sniženoj' cijeni čak 190 dana, a po navodno pravoj cijeni pivo se prodavalo samo 70 dana. Slično je napravio i Ocado: jagode su po cijeni od 3,89 do 4,38 funti prodavali samo 13 dana, nakon čega su ih prodavali po 'sniženoj' cijeni od 2,25 funti idućih 112 dana!
Nadalje, otkriveno je i da je Asda prodavala zubnu pastu Aquafresh Milk Teeth Toothpaste s porukom "Prije 1,74 funte, sad 1,15 funti", iako se ta zubna pasta baš nikad nije prodavala po toj cijeni.
U prozvanim supermarketima Tesco i Asda otkrivene su varke pripisali - ljudskoj grešci. "Mi smo samo ljudi i povremeno radimo greške", priopćeno je iz Asde. Online trgovina Ocado također je navela da je došlo do greške u sustavu u cijenama jagoda.





















