
Zbog interneta odrekli bi se seksa, auta, tuširanja...

Koliko nam je zaista važan internet? Na to pitanje odgovor je tražila studija koju su nedavno proveli stručnjaci iz Bostona, a kojom se mjerila važnost interneta.
U opsežnom istraživanju, među ostalim, mjerilo se koliko se u kojoj članici G20 koristi internet, koliki je njegov utjecaj na ekonomiju i što će razvoj interneta značiti za budućnost. Izrađeni su profili svih zemalja članica, pa se tako pojedinačno po zemljama zna koliko se koristi internet, koliki su prihodi koji se ostvare
U studiji se korisnike pitalo bi li se u zamjenu za internet odrekli kave, alkohola, vježbanja, mobitele, automobila, tuširanja, seksa...
Tako bi 21 posto Amerikanaca odustalo od seksa u zamjenu za spajanje na internet, ali bi ih samo 10 posto dalo svoj automobil u zamjenu za mrežu svih mreža. Sedam posto Amerikanaca radi interneta bi se odreklo tuširanja.
25 posto Britanaca izjasnilo se da bi radi interneta odustalo od seksa, a 21 posto od automobila. Za 17 posto stanovnika "Otoka" surfanje je važnije od tuširanja. Nijemcima je nešto manje važan internet, ali im je na listi prioriteta seks ispred automobila. U zamjenu za internet, pokazuje studija Boston Consulting Groupa, 23 posto bi dalo svoj automobil, a 16 posto njih bi odustalo od seksa.
Japanci "ludi" za internetom
Znatno više za internetom su "ludi" u Turskoj, gdje bi, pokazuje studija, 23 posto građana odustalo od seksa, 32 posto od automobila i 19 posto od tuširanja u zamjenu za internet. Rusima je također automobil ispred interneta, za njih 36 posto, a "samo" njih 20 posto izjasnilo se da bi im, kada bi trebali birati, alhohol bio ispred interneta.
Kako pokazuje studija, najveći ovisnici o internetu su Japanci -56 posto njih izjasnilo se da bi u zamjenu za internet odustali od seksa, a 44 posto bi dalo svoj automobil.





















