
Srbi štede na higijeni, sve više zaraznih bolesti

Prodaja sredstava za higijenu u Srbiji je od početka ekonomske krize pala za 50 posto, što je utjecalo na povećan broj oboljelih od zaraznih bolesti u toj zemlji.
U gotovo svim velikim trgovačkim lancima za
Uglavnom se kupuju jeftine domaće marke, šamponi od breze, koprive i kamilice, a na tržištu su "uskrsnuli" i nekvalitetni tvrdi sapuni te toalet papir u listićima. Najslabije se prodaju proizvodi za održavanje čistoće u stanu.
Kupuje se što jeftinije
Direktorica marketinga "SOS marketa" Milena Radulović rekla je za
"To se na početku krize i nije toliko osjećalo, ali sada se vidi sve više. Potrošači kupuju samo ono najnužnije, a odavno se ne kupuju kvalitetnija sredstva za higijenu", navela je Radulovićeva.
Kriza je znatno ugrozila kupovnu moć građana, koji najveći dio raspoloživog novca daju za hranu. S druge strane, uslijed neimaštine sve manje građana vodi računa o higijeni, čije je neodržavanje izvor mnogih zaraznih bolesti.
















