
New York Times će tijekom dodjele Oscara emitirati prvu reklamu o neovisnom novinarstvu u sedam godina

Reklama New York Timesa dio je šire kampanje tog medija koji se želi pozicionirati kao pouzdan izvor informacija u jeku epidemije "lažnih vijesti".
U 30 sekundi reklame ponavljat će se rečenica "Istina je..." koju će dovršavati glasovi iz pozadine, svaki put s drugim završetkom, poput "naša je nacija podjeljenija nego ikad" ili "alternativne činjenice su laž".
Reklama će završiti s "Istina je sada važnija nego ikada".
Novine New York Times su od Trumpove pobjede 8. studenog prošle godine ostvarile rast digitalnih pretplatnika i prihoda, čak i usprkos padu prodaje tiskanog izdanja. Te su novine u zadnjem kvartalu zabilježile 276 tisuća novih pretplatnika, a prihodi od digitalnog oglašavanja su narasli za 11 posto, te sad čine 40 posto sveukupne zarade od marketinga.
Trump često napada medije. Posljednji napad dogodio se prošlog tjedna kad je referirajući se na New York Times, NBC, ABC, CBS i CNN izjavio da su mediji "neprijatelj američkog naroda".
Dodjele Oscara su tradicionalno najgledaniji nesportski događaj koji se emitira u SAD-u. Prošlogodišnje Oscare gledalo je 34,4 milijuna gledatelja, što je treća najmanja publika od 1974. godine. Usprkos tome, samo su utakmice američkog nogometa privukle više gledatelja u prošloj godini.
Emitiranje reklama tijekom dodjele Oscara jedno je od najskupljih
na televiziji jer oko 30 sekundi promidžbenog programa košta
između 1,9 i 2 milijuna dolara, prema podacima marketinške tvrtke
Kantar Media. Televizija





















