
Kako varaju trgovci: Pršut natapaju vodom, brišu rok trajanja...

Iako je težina manja, cijena je ostala ista, piše srpski
"To je obmana građana, a nije prijevara jer na njima piše stvarna težina. Problem je kad trgovine oglašavaju akcije i sniženja, pa tiskaju reklamni materijal na kojem piše da je na popustu '100 grama čokolade', a nije", kažu iz Centra za zaštitu potrošača.
Većina pekara zakida na težini kruha. Tako je štruca lakša za 30 do 70 grama nego što je propisano, a prodaje se pritom po punoj cijeni kao da se radi o standardnoj štruci.
Produžavanje roka trajanja
"Najčešća pritužba koju dobivamo je neispravan rok trajanja. Mnogi trgovci prekucaju rok i tako ga lažno produže, na ambalažama koje to dopuštaju, oni ga izgrebu i prelijepe deklaracijom", objašnjavaju u Centru za zaštitu potrošača.
Skupljali kupone ni za što
U udruženjima za zaštitu potrošača objašnjavaju da trgovački lanci često nude kupone i markice na osnovi visine računa, a uz koje kasnije mogu znatno jeftinije kupiti posuđe, nakit, bijelu tehniku. Kad kupci skupe onoliko kupona koliko im je potrebno i donesu ih da kupe ono za što su skupljali, trgovci im često kažu da su zalihe istrošene, da tih proizvoda više nema i da ne znaju kad će ih biti.
Potrošači u takvim slučajevima mogu kontaktirati neku udrugu za zaštitu potrošača, koja ih tada upućuje na inspekciju ili udruga automatski inspekciji prijavljuje problem.





















