
Je li TikTok konačno dosegao 'dno dna'?; Roditelji razbijaju jaja djeci o glavu, a psiholozi upozoravaju: 'Ovakvo ismijavanje djece je štetno'

TikTok je već nekoliko godina najbrže rastuća društvena mreža u svijetu. Zapravo, to je i jedina društvena mreža s konstantnim rastom broja korisnika - Facebook, Instagram i Twitter su u stalnoj stagnaciji novih korisnika. Odnosno broj onih novih korisnika koji se pridruže ovim društvenim mrežama otprilike je jednak broju starih naloga koji se deaktiviraju.
TikTok je do sada privukao preko dvije milijarde korisnika, a od kojih je oko 1.5 milijardi mjesečno aktivno. Ovo je ukupni broj korisnika sa "sestrinskom" aplikacijom "Douyin", koja je namijenjena korisnicima u Kini. Iako je TikTok prvih godina bio jako zanimljiv i drugačiji od "dosadnog" Facebooka i Instagrama, vremenom su se pojavilo i različiti "izazovi" (#challenge), od kojih su mnogi upitni.
Izazovi i zašto su štetni
Stotine tisuća korisnika širom svijeta je sudjelovalo u nedavnom
Inače, ovo nije ni prvi
TikTok je inače u vlasništvu kineske kompanije "Byte Dance", sa sjedištem u Hong Kongu. Ova kompanija je za manje od jednog desetljeća prešla put od malog studija za mobilne aplikacije, do svjetskog tehnološkog giganta, čija se vrijednost procjenjuje na više od 200 milijardi dolara. Sestrinska aplikacija "Douyin" za kineske korisnike, iako izgleda gotovo isto kao i TikTok, razlikuje se u nekoliko ključnih oblasti.
Naime, "Douyin" ograničava korištenje djeci školskog uzrasta, često onemogućavajući pretjerano korištenje u tijeku dana. Također, na Douyinu su najpopularniji "izazovi" koji se tiču sporta i akademskih dostignuća u školi, a također postoji i na stotine kanala i naloga s edukativnim i naučnim sadržajima.
















