namjerno srušio airbus /

RTL u rodnom mjestu kopilota monstruma: 'Činio se sretan kad je dobio posao'

Odmah nakon što je otkriven identitet kopilota, jake policijske snage stacionirale su se ispred Lubitzove obiteljske kuće u Montbauru. On je tamo živio s roditeljima

VOYO logo
VOYO logo

Kopilot Andreas Lubitz zaključao se u pilotsku kabinu i namjerno zrakoplov s 144-ero putnika i kolegama iz posade usmjerio prema planini. Svi su odmah posumnjali na terorizam.

"Ne mogu reći ništa više o kopilotu. Provjerili smo povezanost svih putnike i svih članova posade s terorizmom i te povezanosti nema", kazao je njemački ministar unutarnjih poslova Thomas de Maiziere.

"Ne znam njegovu etničku pripadnost, njemački je državljanin i to je sve. Nije bilo nikakvih naznaka da je terrorist. Apsolutno nikakvih", tvrdi tužitelj iz Marseillea Brice Robin.

VIŠE O TEMI:

Tko je Andres Lubitz, čovjek koji je ubio 150 ljudi?

Kopilot svjesno zabio avion Germanwingsa u planinu i ubio 150 ljudi!

Oglasili se Lufthansini čelnici: 'Svoje osoblje biramo jako, jako pažljivo'

Odmah nakon što je otkriven identitet kopilota, jake policijske snage stacionirale su se ispred Lubitzove obiteljske kuće u Montbauru. On je tamo živio s roditeljima.

Njegovi prijatelji iz aerokluba šokirani su.

"Bio je vrlo smiren i odgovoran čovjek, odnosno mogu reći, ponašao se odgovorno dok je bio ovdje", rekao je poznanik Klaus Radke.

"Činio se vrlo sretan kad je dobio posao. Prije je prošao trogodišnju obuku u Sjedinjenim Državama. Kad smo se vidjeli, razgovarali smo o tome i bio je uistinu veseo što je dogurao tako daleko", uvjerava susjed Peter Rueckner.

Kopilot masovni ubojica - prošao je sve redovite psihološke testove i nije pokazivao nikakve znakove da će se odlučiti na rušenje zrakoplova. Psihijatrica Zavoda za zrakoplovnu medicinu provela je stotine takvih ispitivanja. Standardno, kod pilota koji pokazuju znakove depresije provode se i posebni intervjui.

"Onda se još malo dublje uđe u problematiku, vidi se i kroz ponašanje pilota i kroz njegove reakcije, a kod testova sposobnosti se vidi je li on nervozan", objašnjava Jadranka Sekula Golubiček iz Zavoda za zrakoplovnu medicinu.

Odmah nakon završene škole letenja Lubitz je u rujnu 2013. zaposlen u Germanwingsu. Iza sebe ima tek 630 sati leta. Upravo taj broj sati dopustio mu je da u konačnici ostane sam u kokpitu.

"Ako je imao 630 sati na tipu, on je završio s obukom, jer da nije morao bi biti još jedan kopilot koji ga pokriva", tvrdi šef školstva, Zavoda za Aeronautiku, Ivan Gmaz.

Policija od jutra kopa po svakom detalju Lubitzova privatnog života - zasad nema nijednog traga koji bi mogao otkriti misterij što ga je natjeralo da svjesno zabije zrakoplov u planinu.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali