
Ministrica Brnjac otkrila glavni adut hrvatskog turizma: 'Apeliram na sve da vode računa o jednoj stvari'

"Njemačka za hrvatski turizam predstavlja najvažnije emitivno tržište - ukupno u našoj zemlji ostvaruju više od 20 posto noćenja" - poruka je to iz Berlina gdje je održan susret hrvatske turističke delegacije i Njemačke udruge turizma. Nakon sastanaka zaključak je kako se i ove godine očekuju dobri rezultati jer je velika potražnja za paketima aranžmana za hrvatske destinacije. U utorak u Berlinu počinje jedan od najvećih svjetskih turističkih sajmova, a Hrvatska će biti jedna od 160 zemalja koje će se na njemu predstavljati.
"Nijemci nisu vezani samo za sunce i more, oni žele otkrivati nove destinacije, žele saznati nešto novo o našoj kulturnoj i povijesnoj baštini, enogastronomiji i to je sve što ćemo u promociji s njemačkim i ostalim tržištima komunicirati u budućnosti", poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Predsjednik Odbora za inozemni turizam DRV-a Oliver Zahn poručio je da će Nijemci, ove i idućih godina, morati više izdvajati za odmor. A kada više troše, dodaje, očekuju i veću kvalitetu. "Ulaganje u kvalitetu i vrstu proizvoda kao što su kulturni turizam, prirodni turizam, gastronomski proizvod, to bi bila savršena prilika da Hrvatska ostane jednako atraktivna na tržištu kao što je do sad i bila", istaknuo je.
RTL-ova reporterka Ida Hamer uživo se javila iz Berlina gdje razgovara s ministricom turizma i sporta Nikolinom Brnjac.
'Apeliram na sve da vode računa o cijeni i kvaliteti'
Koji je glavni adut kojim će se Hrvatska predstaviti na sajmu?
Kako privući Nijemce s obzirom na povećanje cijena kod nas?
Dakle, s napuhavanjem cijena se treba prestati i treba biti umjeren. Što onda s Hrvatima, kako da oni ostanu ljetovati u svojoj zemlji s obzirom na njihov životni standard i cijene na našoj obali?





















