
Rast europskog IT tržišta u prvih šest mjeseci 11%

U prvih šest mjeseci ove godine europsko IT tržište postalo je heterogenije no što je bilo prethodnih godina. Industrija je pokazala da se može brzo prilagoditi promjenama na tržištu.
Sektor GfK Retail nad Technology pokazuje da je sveukupno IT sektor zabilježio rast od 11% u prvih šest mjeseci.
Tržišni trendovi u ovom sektoru razlikuju se ako se promatra zapad i istok Europe, ali i privatni i poslovni sektor potrošnje. Tablet PC je u središtu zbivanja i ima za njim vlada približno isto zanimanje u svim zemljama Europe. I u sljedećih nekoliko kvartala sigurno slijedi daljnja inovacija ovog proizvoda. Čeka ga svijetla budućnost.
Također, privatni potrošači su sada uglavnom zainteresirani i za iPad i slične uređaje. Potrošači danas ne kupuju tablet PS kao zamjenu, nego pretežno kao dodatak postojećim IT uređajima. Široki raspon kompjutorskih uređaja, od tablet PC-a, preko
Središnja i istočna Europa: pozitivan razvoj Ovo se tržište progresivno oporavlja od financijske i ekonomske krize, pa raste potražnja u privatnom i poslovnom sektoru. Prodaja u IT sektoru u prvih 6 mjeseci ove godine rasla je po stopi od 33% i predviđa se da će tako ostati do kraja godine.
Stolna računala trenutačno su u najboljoj poziciji u poslovnom sektoru, ali i kod privatnih potrošača koji su dosta osjetljivi na cijene. Operativni sustav Windows 7 je razlog za zamjenu starog hardvera. Na ovom tržištu također raste prodaja mobilnih kompjutora. Kao i na susjednom zapadu Europe, ovi uređaji sve više postaju standardni uređaji u privatnim kućanstvima (premda im je cijena još uvijek viša). Slično je vidljivo i u malim i srednjim firmama, koje tako osiguravaju veću fleksibilnost svojih zaposlenika.
Zapadna Europa u
Suprotna je slika u poslovnom sektoru, gdje prodaja u prvoj polovini godine raste po stopi od 22%. Visoko pozitivan je učinak trenda za
Perspektiva za IT tržište u Europi do kraja godine je jednoznamenkasti rast.
















