neočekivano dobro /

Predsezona počela rekordnim Uskrsom: na Jadranu boravi 70.000 gostiju

Uskrs je označio početak turističke predsezone koja pokazuje da bi i sezona mogla biti odlična. Neslužbene procjene Hrvatske turističke zajednice kažu da će samo za Uskrs hotele na Jadranu napuniti 70 tisuća gostiju

VOYO logo
VOYO logo

Dubrovnik je uplesao u odličnu predsezonu. Uskrsni linđo u tradicionalnim nošnjama bio je pravi mamac za turiste na Stradunu.

Pomno se pratilo i umijeće penganja jaja pčelinjim voskom, koja se potom namaču u koru crvenoga luka.

Predsezona je počela možda i neočekivano dobro. Nekoliko dana uoči Uskrsa u Dubrovniku se odmaralo 5000 gostiju.

"Od početka godine smo odlični kao i uvijek. 16 posto više u dolascima, 16 u noćenjima, a dosad je ostvareno nekih 125 tisuća noćenja", izjavila je Romana Vlašić, direktorica Turističke zajednice Dubrovnika.

Procjene su optimistične, iako je Uskrs došao dva tjedna ranije nego lani. Na Jadranu boravi 70 tisuća gostiju, što je za blagdan 200 tisuća noćenja.

A što nakon toga?

"Peti mjesec će biti relativno dobar, vidi se po bookingu. Onda manji broj gostiju rezevracija u polovici šestog i sedmog mjeseca, a u špici turističke godine očekujemo dobre rezultate", rekao je Boris Žgomba, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija.

Istra ih je već dočekala. Rovinjani su gostima iz Njemačke, Austrije i Italije priredili trodnevni program na gradskom trgu i uskrsni doručak. Rovinj juri ka 15.000 blagdanskih noćenja. Otvoreni su svi smještaji, čak i neki kampovi.

"Do današnjeg dana ostvarili smo 35 posto više nego prošle godine. Dobro je počeo i uskrsni period, negdje oko 5000 gostiju imamo danas u našem gradu", rekla je Odete Sapač, direktorica Turističke zajednice Rovinja.

Zadovoljni su i hotelijeri u Splitu, gdje se nadaju da će sezona 2015. nadmašiti prethodnu.

"Popunjenost je bitno veća od 70 posto, tako da s tim smo jako zadovoljni. Mislimo da ćemo napraviti iskorak s ovim proširenjem kapaciteta u novoj sezoni za cijeli grad Split", izjavio je Stjepan Radović, direktor jednog hotela u Splitu. 

Ipak, nakon odlične 2014., nitko se još ne usudi prongnozirati može li nadolazeća sezona nadmašiti rekordnu 2014., kad su prihodi od turizma iznosili gotovo 7,5 milijardi eura.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali