Plan je bio promijeniti povijest potrošačke elektronike.
Opet.
"Nitko nije mogao predvidjeti da će naši proizvodi biti toliko
uspješni, a sad odlazimo na novu razinu, radimo ogroman skok s
uzbudljivim vijestima o novom iPhoneu", izjavio je glavni
direktor Applea Tim
Cook.
No, Petica je ispala tek brži, tanji i lakši telefon s većim
ekranom. To je malo razočaralo i hrvatske fanove, koji su
sinoć pažljivo pratili predstavljanje
.
"Komentar je bio da je ovo najveća stvar koja se dogodila iPhoneu
od iPhonea. Možda po veličini ekrana, ali ništa revolucionarno,
samo evolucionarno", tvrdi Filip
Radelić, programer.
Ovo je prvi Appleov telefon na kojem nije radio
Steve
Jobs pa je možda i zbog
toga nedostajalo nešto revolucionarno.
"Definitivno neodstaje ona, 'one more thing' na kraju, svi smo
očekivali do kraja eventa da će najaviti nešto, ali nije bilo
nikakvog iznenađenja", dodao je Radelić.
A konkurencija je žešća nego ikad - kupce mame mobiteli s NFC
tehnologijom, bežičnim punjenjem, ugrađenim projektorima,
desecima megapiksela, pa čak i vodootpornošću.
"Danas je situacija takva da i mnogi drugi proizvođači nude
modele koji su vrlo slični iPhoneu koji imaju i veće ekrane i
brže procesore, možda čak i zanimljivije aplikacije", kazao je
Dragan
Petrić, izvršni urednik
časopisa Bug.
No, zbog vjerne vojske obožavatelja svejedno se očekuje da do
kraja godine bude prodano čak 45 milijuna primjeraka novog
uređaja.
"Apple je napravio smartphone pazeći samo na to da bude usporediv
sa svojim prethodnim modelima i da korisnicima koji su već
navikli na iPhone bude bolji da ga požele imati", dodaje
Petrić.
Zaoštrio se i sukob s Googleom, čije su karte zamijenile Applove
Mape. Zbog svega će profitirati korisnici, jer telefoni su od ove
jeseni bolji i pametniji nego ikad.