
"Hrvatsko tržište je otvoreno i svatko tko je spreman platiti komunalne doprinose je slobodan doći", izjavio je Marin Filipović, predsjednik Uprave FinvestCorpa odgovarajući na pitanje što misli o dolasku IKEA-e i Lutza te osvajanju tržišta uz dolazak stranih ulagača.
Filipović je naglasio kako hrvatske tvrtke nisu dostigle standard IKEA-e jer su poslije rata ostale na staroj tehnologiji, ali i zato što nisu razvijale dizajn i brend, za što, ističe, ponovno treba novca.
Na pitanje nije li Cro shop na tragu brenda, Filipović odgovara: "Cro shop je želja domaćih proizvođača da nastupe zajednički. Hoćemo li ikada biti konkurencija IKEA-i, Lesnini, Lutzu ili Kiki teško je vjerovati jer ne možemo se dogovoriti niti kako nastupiti zajednički prema Hrvatskoj elektroprivredi ili Hrvatskim šumama. Ideju podržavam, ali potrebna su i financijska sredstva kojih nema. Dobar primjer može biti Solidum, koji se može profilirati kao centar za visokokvalitetne brendove. Uvjeren sam da IKEA-in ojastučeni namještaj nije takve kvalitete kao Finvestov. Sigurno će njihov dolazak pogoditi svakog u branši, no najviše trgovce poput Prime ili Dalmadoma. Na žalost, to je posljedica ponašanja i poticanja uvoza na štetu proizvodnje posljednjih 18 godina."
Govoreći u intervjuu za
Na pitanje kako riješiti dugovanje drvne industrije koja Hrvatskim šumama duguje 500 milijuna kuna uz zatezne kamate od 17 posto, Filipović odgovara: "Samo češćom razmjenom prijedloga, jer osim cijene sirovine ima i drugih mogućnosti kako poboljšati suradnju. Što se tiče Finvesta, po dugovanjima smo iza dvadesetog mjesta, a kao kupac smo sedmi. Želim naglasiti da su Hrvatske šume dale potporu mnogima i nisu poslale prisilne instrumente naplate. Bilo bi dobro da se pregovara o nižim zateznim kamatama, ali i uz garancije izvršavanja obveza".
arti-201006010856006 arti-201005040474006







![[KVIZ] Jesi li pravi stručnjak za rodbinske veze?](http://cdn2.net.hr/media/2025/07/23/1328133/H-0d1b38f5-86e7-41db-9f8f-f2e249aa2071-550.webp?1753260954)













