OSVAJANJE TRŽIŠTA: /

Hrvatski inovativni brend igračaka uspio se probiti na police trgovačkog lanca

"Teško je probiti se na police trgovačkih centara", kaže idejni tvorac Brick by Brick igračaka, ponosan što je sa svojim brendom uspio ostvariti takav pothvat.

VOYO logo
VOYO logo

Brick by Brick, hrvatski inovativni brend igračaka koji obuhvaća seriju modela edukacijskih drvenih slagalica različitih modela građevina, uspio se probiti u domaći trgovački lanac Offertissimu te će se od ovoga tjedna naći na njihovim policama, piše Poslovni dnevnik. Time je u kratko vrijeme uspio razviti, standardizirati proizvodnju i kvalitetu, komercijalizirati i ispuniti zahtjevne uvjete za suradnju s trgovačkim lancima.

Brick by Brick od Lega se razlikuje činjenicom da nemaju utore u svojim elementima već se slažu na principu zidanja. Riječ je o igračkama koje djeci razvijaju njihovu snalažljivost, pažnju i kreativnost.

Jadranko Pongrac, idejni tvorac i proizvođač Brick by Bricka, ponosan je na uspjeh brenda jer kaže da se danas u velikoj ponudi nije lako probiti do trgovačkih polica te su osuđeni na sajmove i manje prodavaonice. Kako bi svojim proizvodima upoznali i potencijalne kupce izvan granica Lijepe naše, Brick by Brick uskoro kreću i na sajmove igračaka u Njemačkoj i Italiji, piše Poslovni.

Poslovni dnevnik/Danas.hr

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali