
Kako napraviti uspješan viral?

Stvoriti sadržaj koji će biti vrijedan 'dijeljenja' i o kojem će se govoriti pravo je umijeće, ali i izazov s kojim se suočavaju svi koji se danas na bilo koji način bave marketingom.
Ivan Šarić koji je nedavno postigao globalni uspjeh svojim viralom
Ako želite saznati kako i sami možete kreirati viral o kojem će se govoriti i koji će se dijeliti pridružite nam se na HURA tribini na temu virala -inoj koja će se odžati 8. svibnja u 20 sati u klubu Pepermintu.
Odabrane primjere uspješnih, ali i manje uspješnih, virala komentirat će Ivan Šarić, Davor Bruketa, Nebojša Grbačić i Davor Runje.
Ulaz na tribinu je slobodan.
Vidimo se!
HURA&PEPERMINT
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.





















