/

Kako napraviti uspješan viral?

Stvoriti sadržaj koji će biti vrijedan 'dijeljenja' i o kojem će se govoriti pravo je umijeće, ali i izazov s kojim se suočavaju svi koji se danas na bilo koji način bave marketingom.

VOYO logo
VOYO logo

Ivan Šarić koji je nedavno postigao globalni uspjeh svojim viralom Hire me Jon Stewart je izjavio: "Trebaš proračunati cijelu kampanju. Ako negdje skrene, da je možeš vratiti. Ako skrene u suprotnom smjeru, a nisi to prije vidio, onda još bolje. To nije ono što mnogi misle – napravit ću viralni video, stavit ću ga na YouTube i on će se sam proširiti. Nema šanse. Trebaš imati medije."

Ako želite saznati kako i sami možete kreirati viral o kojem će se govoriti i koji će se dijeliti pridružite nam se na HURA tribini na temu virala -inoj koja će se odžati 8. svibnja u 20 sati u klubu Pepermintu.

Odabrane primjere uspješnih, ali i manje uspješnih, virala komentirat će Ivan Šarić, Davor Bruketa, Nebojša Grbačić i Davor Runje.

Ulaz na tribinu je slobodan.

Vidimo se!

HURA&PEPERMINT

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali