
Jeste li se ikad pitali što znače brojevi u imenima ovih 11 brendova?

Chanel No. 5, 7Up, Porsche 911... Jeste li se ikada pitali otkud brojevi u tim nazivima i koje je zapravo njihovo značenje?
Navikli ste da se određeni brendovi određeno zovu, no jeste li primijetili da se u mnogim imenima kriju brojevi? Business Insider potrudio se saznati što oni znače.
1. Chanel No. 5
Coco Chanel odabrala je peti parfem koji je parfumijer Ernest Beaux proizveo za nju. Parfem je lansiran u prodaju u petom mjesecu, točnije 5. svibnja 1921. godine.
2. Heinz 57 varieties
Heinz proizvodi na tisuće različitih proizvoda, no i dalje na njima piše slogan "57 varijacija." Razlog je taj što je Henry Heinz smatrao 57 sretnim brojem. Heinz je već proizvodio više od 60 različitih proizvoda kada je počeo koristiti taj slogan.
3. Porsche 911
4. 7UP
5. Boeing 747
6. Jack Daniel's Old No. 7
7. Levi Strauss & Co. XX 501
8. WD-40
9. Blog/stranica FiveThirtyEight (538)
10. 7-Eleven trgovine
11. 3M selotejp
Možda koristite 3M ljepljive vrpce ili samopljepljive papiriće, no jeste li se ikad pitali zašto se tako zovu? Tvrtka 3M originalno se zvala Minnesota Mining and Manufacturing Company. Započela je vaditi korund (šmirgl) u rudniku Crystal Bay, ali posao je propao kada je otkriveno da su količine korunda u rudniku ograničene.
Business Insider/Danas.hr





















