PRVA ŽENA AGROKORA PRIZNALA: /

"Lidl i Kaufland dišu nam za vratom"

Agrokor je u stalnoj utrci s konkurencijom.

VOYO logo
VOYO logo

"Mi poslujemo kao da smo neprekidno s nekim u utrci, da nam diše za vrat i taj osjećaj nas motivira na unaprjeđenje i podizanje standarda", rekla je u četvrtak na 23. Kopaonik biznis forumu članica Nadzornog odbora Agrokora Ljerka Puljić, prenosi Tanjug.

Govoreći o Lidlu i Kauflandu, rekla je da su ti maloprodajni lanci jedni od najboljih, jer su brzi, dobro organizirani i niski su im troškovi. Pritom je podsjetila da na tržište ne ulaze s jednom prodavaonicom nego s njih 30-ak pa onda i mogu podnijeti troškove. "Mi smo analizirali našu poziciju prije njihovog ulaska i mislili smo da nam je prednost to što bolje razumijemo potrošače", objasnila je i dodala da je međutim nedostatak to što "oni imaju u volumenu", a Agrokor taj volumen teško može dostići taman da je jedini trgovac.

Svojim proizvodima pritišću druge brendove

Puljić je također ukazala na činjenicu da primjerice Lidl ima svoje proizvode te u pravilu nemaju drugih proizvođača. Tako su, kaže, nedavno kupili i tvornicu sladoleda, a imaju i onu čokolade i brojne druge. Time, ističe, nisko pozicioniraju svoju marku i to pritišće ostale brendove.

Podsjetimo, Agrokor u vlasništvu Ivice Todorića, ima najveću maloprodajnu i veleprodajnu mrežu u regiji koja se prostire od Slovenije do Srbije.

AGROKOR UVODI DRONOVE! Već su počeli obučavati svoje ljude za upravljanje

 

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali