
MySpace uvodi društveni kalendar

MySpace se pomalo izgubio u buci oko Buzza, Facebooka i Twittera, no to ne znači da se predao.
Društveni kalendar će na jednom mjestu skupiti gotovo milijun najava koncerata, te s njima spojiti linkove za kupnju karata. U kalendaru će biti zabilježene i premijere glazbenih albuma i filmova.
Korisnici sami mogu izabrati koje događaje žele vidjeti na osobnim kalendarima birajući kategorije kao što su vrsta glazbe ili događaji koje će pohađati njihovi prijatelji. Kalendar će moći povezati s događajima na Facebooku.
MySpace pokušava iskoristiti činjenicu da okuplja više od 14 milijuna glazbenika koji tamo komuniciraju direktno s obožavateljima.
Društveni kalendar će omogućiti prodaju oglasnog prostora, što bi trebalo poboljšati financijsku sliku ove društvene mreže. Oglašivači tako mogu kupiti događaj u kalendaru koji će se prikazivati svim korisnicima. Wal-Mart je među prvima iskoristio tu mogućnost, i promovira prodaju igrački iz crtića Kako istrenirati zmaja.
Podpredsjetnik MySpacea Jason Hirschhorn je rekao kako će nova usluga osigurati bolju dostupnost goleme baze događaja korisnicima, a tvrtkama će omogućiti bolje uklapanje reklama u svakodnevnicu.
Prethodni članci: arti-201004150300006 arti-201004140249006 arti-201004140198006 arti-201004090522006














![[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!](http://cdn2.net.hr/media/2025/05/15/1112653/LS-a42b82f8-3173-11f0-9750-72c51a5f9be6-360.webp?1747926638)
[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!

Na današnji dan napustio nas je jedan od najvećih svih vremena: Njegovim odlaskom više ništa nije bilo kao prije

Ancelotti mlađi odgađa samostalnu karijeru, pomagat će ocu i na novom poslu


