
Microsoft se ispričao za neumjesno oglašavanje na Twitteru

Microsoftov marketinški odjel naišao je ovih dana na negativne kritike zbog pokušaja da iz japanskih potresa izvuče nešto pozitivnog publiciteta.
Tijekom proteklog vikenda Microsoftov profil na Twitteru koji je posvećen njegovoj tražilici Bing slao je
Najbolji je ovaj: "How you can #SupportJapan - http://binged.it/fEh7iT. For every retweet, @bing will give $1 to Japan quake victims, up to $100K. Try Bing. A new way to search, explore, & decide."
Odnosno, Microsoft je poslao poruku čitateljima kako mogu pomoći Japanu, te najavio da će za svaki
"Isprobajte Bing. Novi način pretraživanja, istraživanja i odlučivanja", stoji u
Nakon toga se kompanija iz Redmonda suočila s navalom
Ljudi iz marketinga često vjeruju da je sve ono što rade apsolutno u redu i da su u pravu, pa su možda bili iznenađeni kada su im
Najveći zabilježeni potres koji je pogodio Japan pretvoriti u marketinšku priliku zaista nije najbolja ideja. Nekoliko sati nakon slanja prvog
"Ispričavamo se što je
Moramo priznati da smo uz ovaj
















