dočarali hrvatsku stvarnost /

Ironični komentari: brutalno ismijali novi HTZ-ov slogan!

Nakon petnaest godina Hrvatska je dobila novi turistički slogan - Hrvatska puna života. Za slogan je HTZ potrošio više od tri milijuna kuna, ali mnogima se nasljednik mediterana kakav je nekad bio, čini - promašenim

VOYO logo
VOYO logo

Croatia full of life odnosno Hrvatska, puna života - novi je slogan hrvatskog turizma. Nakon nekoliko krugova vijeće Hvatske turističke zajednice zaključilo je kako je upravo ovaj slogan konzorcija BBDO, najbolji od svih ponuđenih . "To je jedna platforma koja nam daje predispozicije da pričamo priču o Hrvatskoj. Da pričamo priču ne samo o suncu i moru već o svim ovim drugim proizvodima", izjavio je ministar turizma Darko Lorencin. Odluka je donesena nakon testiranja pet mogućih slogana na osam ključnih emitivnih tržišta u Europi. Pobjednički prijedlog najboljim je ocijenilo tek 28 posto ispitanika. No, dovoljno za pobjedu! "Koncepcija poziva na emocionalni prijelaz jedne rutine, jedne monotonije naših života na jedan ispunjeni život pun zadovoljstva i sreće", dodaje Adela Marković, direktorica Sektora za brend HTZ-a. Sve to nema smisla, smatraju u tvrtki koja je za HTZ radila masterplan turizma. Štoviše - slogan smatraju opasnim, jer Hrvatska ne može ostvariti ono što on obećava.

Turisti su podijeljena mišljenja. "Radi se o čistom klišeju. Ispričavam se, ali meni se ne sviđa", kazao je jedan Julian iz Singapura, dok je mišljenje Lisbet iz Danske bilo ovakvo: "Ovo je puno zanimljiviji i internacionalniji slogan nego onaj koji ste imali prije". Zadovoljni su i hotelijeri. On ne samo što izražava ljepotu života u Hrvatskoj - on izražava i destinaciju. Većina korisnika društvenih mreža pak misli da ne izražava ništa - komentari su uglavnom negativni. Twitteraši su otišli korak dalje. Nezadovoljni izborom HTZ-ova slogana, iskoristili su priliku i smislili svoje slogane koji, prema njihovom mišljenju, dočaravaju hrvatsku stvarnost. Za izradu slogana potrošeno je 3 milijuna i 125 tisuća kuna s PDV-om. HTZ bi uskoro trebao izabrati i logo, a cijeli novi vizualni paket trebao bi biti gotov tek u rujnu.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali