Croatia full of life odnosno Hrvatska, puna
života - novi je slogan hrvatskog turizma. Nakon nekoliko
krugova vijeće Hvatske turističke zajednice zaključilo je kako je
upravo ovaj slogan konzorcija BBDO,
najbolji od svih ponuđenih
.
"To je jedna platforma koja nam daje predispozicije da pričamo
priču o Hrvatskoj. Da pričamo priču ne samo o suncu i moru već o
svim ovim drugim proizvodima", izjavio je ministar turizma
Darko
Lorencin.
Odluka je donesena nakon testiranja pet mogućih slogana na osam
ključnih emitivnih tržišta u Europi. Pobjednički prijedlog
najboljim je ocijenilo tek 28 posto ispitanika. No, dovoljno za
pobjedu!
"Koncepcija poziva na emocionalni prijelaz jedne rutine, jedne
monotonije naših života na jedan ispunjeni život pun zadovoljstva
i sreće", dodaje Adela
Marković, direktorica Sektora za brend
HTZ-a.
Sve to nema smisla, smatraju u tvrtki koja je za HTZ radila
masterplan turizma. Štoviše - slogan smatraju opasnim, jer
Hrvatska ne može ostvariti ono što on obećava.
Turisti su podijeljena mišljenja.
"Radi se o čistom klišeju. Ispričavam se, ali meni se ne sviđa",
kazao je jedan Julian iz Singapura, dok je mišljenje Lisbet iz
Danske bilo ovakvo: "Ovo je puno zanimljiviji i internacionalniji
slogan nego onaj koji ste imali prije".
Zadovoljni su i hotelijeri. On ne samo što izražava ljepotu
života u Hrvatskoj - on izražava i destinaciju.
Većina korisnika društvenih mreža pak misli da ne izražava ništa
- komentari su uglavnom negativni. Twitteraši su otišli korak
dalje. Nezadovoljni izborom HTZ-ova slogana, iskoristili su
priliku i smislili svoje slogane koji, prema njihovom mišljenju,
dočaravaju hrvatsku stvarnost.
Za izradu slogana potrošeno je 3 milijuna i 125 tisuća kuna s
PDV-om. HTZ bi uskoro trebao izabrati i logo, a cijeli novi
vizualni paket trebao bi biti gotov tek u rujnu.