
Internetsko oglašavanje veće je od novinskog

Prihodi od oglašavanja na internetu nastavljaju rasti, pa je prošle godine zabilježen rekord – baš kao i svake godine, s izuzetkom 2009.
Prema izvještaju koji je objavio
"Search" oglašavanje još je jednom uzelo najveći udio prihoda; čak 46%. To je nešto manje u odnosu na godinu prije (47%), međutim ova kategorija u cjelini je tijekom 2010. narasla za 12%.
"Display" oglašavanje zauzima 38% tržišta. To je porast od 3% u odnosu na 2009. godinu. Ukupno je u 2010. "display" oglašavanje naraslo za otprilike četvrtinu.
Kategorija koja je najviše rasla su sponzorstva - čak 88% u 2010. Naime, samo u četvrtom kvartalu sponzorstva su narasla za čak 142%.
Što se ostalog tiče, prihodi od e-mail marketinga pali su za 33% na 1,3 milijarde dolara, ali to je samo 1% tržišta.
Mobilno pak oglašavanje koje prije nije bilo uključeno u izvještaj IAB-a, sada se procjenjuje na vrijednost između 550 i 650 milijuna dolara.
Cijeli izvještaj možete skinuti ovdje.














![[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!](http://cdn2.net.hr/media/2025/05/15/1112653/LS-a42b82f8-3173-11f0-9750-72c51a5f9be6-360.webp?1747926638)
[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!

Na današnji dan napustio nas je jedan od najvećih svih vremena: Njegovim odlaskom više ništa nije bilo kao prije

Ancelotti mlađi odgađa samostalnu karijeru, pomagat će ocu i na novom poslu


