
Google Zeitgeist: Kako je svijet 'googlao' u 2011.

Google je objavio svoju godišnju listu Zeitgeist najpopularnijih pretraga u 2011. godini i to prema regijama i globalno.
Tehnološki gigant analizirao je milijarde pojmova koje su korisnici pretraživali ove godine i usporedio ih s pretragama u 2010. kako bi pronašao trendove u nastajanju.
YouTube senzacija Rebecca Black bila je globalno gledajući najbrže rastuća "pretraga", a slijedi je Googleova nova društvena mreža Google + i zvijezda
Zanimljivo je vidjeti koliko je Apple dominirao one godine. "iPhone 5,” “Steve Jobs” i “iPad 2″ svi ovi pojmovi našli su se u top 10 listi najbrže rastućih pretraga, dok su "iPhone 4S,” “iPad 2,” i “iPad 3″ zauzeli tri od top 10 mjesta u kategoriji potrošačke elektronike. Ipak, Amazonov Kindle Fire na vrhu je ove liste.
Google je iznio još nekoliko drugih zanimljivih statistika. Pojmovi "cupcakes" i Japan podjednako su osvojili globalni interes: "cupcakes" su se našli na top listi najbolje hrane u više od deset zemalja, dok je "东京 电力" (TEPCO, vlasnik japanske nuklearne elektrane koja je ove godine oštećena u razornom potresu) postao prvi izraz napisan nelatiničnim znakovima koji se našao na popisu najtraženijih.
Među vijestima je najtraženiji pojam bio "Fukushima", a među pojmovima koji su najbrže padali je očekivano "My Space" koji je zauzeo prvo mjesto.
Više: Google Zeitgeist 2011.














![[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!](http://cdn2.net.hr/media/2025/05/15/1112653/LS-a42b82f8-3173-11f0-9750-72c51a5f9be6-360.webp?1747926638)
[KVIZ] Samo će znalci prepoznati ovo voće!

Na današnji dan napustio nas je jedan od najvećih svih vremena: Njegovim odlaskom više ništa nije bilo kao prije

Ancelotti mlađi odgađa samostalnu karijeru, pomagat će ocu i na novom poslu







