
Nova verzija tražilice zasnivat će se na "semantičkoj pretrazi", a zaživjeti bi trebala u idućih nekoliko mjeseci. Tako ubuduće najpopularnija tražilica na svijetu na određeni upit neće samo izbacivati linkove, već i određene činjenice i odgovore o traženom upitu. Oni će se pojavljivati na vrhu stranice s ponuđenim rezultatima.
Pretraga će se i dalje bazirati na ključnim riječima i relevantnosti, ali će se kod ponuđenih odgovora više oslanjati na tzv. semantičku pretragu - proces razumijevanja stvarnog značenja riječi.
Kako će nova tražilica izgledati za sada nije poznato. Što se oglasa tiče, bit će ih više.
Nova generacija pretraživanja
U Googleu su potvrdili da je riječ o procesu u koji su već ušli i koji će trajati godinama, a koji će za rezultat imati ulazak u novu generaciju pretraživanja.
Google trenutno drži 66 posto globalnog tržišta pretraživača i više od 75 posto prihoda od oglašavanja vezanog uz tražilice. Novi koncept pretraživanja vjerojatno će mu omogućiti da i dalje bude ispred najvećeg konkurenta - Microsoftovog Binga i nekih drugih alternativnih tražilica poput one Facebookove.
arti-201203130570006 arti-201203070215006





















