Danas /

Generacija Y mijenja načine bankarskog poslovanja

Rezultati novog Cisco istraživanja ukazuju kako banke imaju mogućnost povećati svoje prihode za čak 10 posto, uvaže li potrebe potrošača Generacije Y.

VOYO logo
VOYO logo

Studiju je provelo Ciscovo globalno savjetovalište (Cisco Internet Business Solutions Group - IBSG) na preko tisuću američkih potrošača. Rezultati studije su sveobuhvatni i otkrivaju kako potrošači Generacije Y vjeruju savjetima bankarskih institucija pri donošenju važnih financijskih poteza, unatoč nedavnoj gospodarskoj krizi.

Mladi potrošači prihvaćaju nove komunikacijske tehnologije, kao što je video, te u značajnoj mjeri sudjeluju u radu online zajednice. Rezultati kako Generacije Y ima dalekosežni utjecaj na bankarski sektor te omogućava bankarskim institucijama porast prihoda. Smanjenje dugova, upravljanje rashodima i financijsko obrazovanje, mlađim su potrošačima ključni prioriteti.

Rezultati istraživanja ukazuju na slijedeće ključne trendove:

· Više od 50 posto pripadnika Generacije Y posjeduje web kameru (tri puta više od pripadnika starijih generacija),

· 20 posto Generacije Y koristi YouTube više puta na dan (pet puta više od pripadnika starijih generacija),

· 97 posto pripadnika Generacije Y služi se mobilnim uređajima,

· Gotovo 40 posto pripadnika Generacije Y zainteresirano je za video komunikaciju s financijskim savjetnikom, čemu je sklono samo 17 posto pripadnika starijih generacija,

· Potrošači generacije Y odgovore na financijska pitanja pronalaze koristeći forume i blogove (čak četiri puta češće od pripadnika starijih generacija),

· 40 posto potrošača Generacije Y koristi mrežno bazirane alate za osobni financijski menadžment (prvenstveno one koje im nude njihove banke) pri upravljanju troškovima, smanjenju dugova i maksimiziranju dugoročne štednje.

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali