POZNATA LICA /

Boje koje govore već 21 godinu: RTL-ova lica i gledatelji obojili grad crveno, žuto i plavo u novoj image kampanji

Od samih početaka svog emitiranja pa sve do danas, RTL donosi posve drugačiji televizijski sadržaj, pronalazeći put do gledatelja svih generacija

VOYO logo
VOYO logo

„Stavi malo boje, malo crvene, crvene ko ljubav što ne prestaje. Pa onda malo žute za sunčan dan, a za vedro nebo boju znaš i sam“ – tako glase poznati stihovi velikog hita Parnog valjka 'Ja u ljubav vjerujem', a upravo iste boje, crvena-žuta-plava, već 21 godinu znače - RTL!

Osunčani centar grada, srcoliki baloni, veseli psi, mirisno cvijeće, bicikli i kabanice, zvuk dječjeg smijeha i iskreni osmjesi obojeni u crvenu, žutu i plavu – ove scene prošli su tjedan zavladale Zagrebom, a savršenu kulisu upotpunila je upravo pjesma 'Ja u ljubav vjerujem' grupe Parni Valjak, autora Huseina Hasanefendića Husa.

U mjesecu u kojem se obilježava 21. rođendan RTL-a, omiljena lica, voditelji informativnog programa i zabavnih formata – Zoran Šprajc, Marijana Batinić, Antonija Blaće, Tomislav Jelinčić, Ana Brdarić Boljat, Anita Martinović i Nikolina Pišek – okupila su se na snimanju nove image kampanje televizije, čija su okosnica tri prepoznatljive boje RTL-a.

Upravo one dočaravaju čitavu lepezu emocija koje kod gledatelja bude različiti RTL-ovi sadržaji svih ovih godina, a novom kampanjom RTL želi pokazati upravo to – i dalje smo ovdje za gledatelje i među gledateljima, a naše boje su boje koje govore.

Od samih početaka svog emitiranja pa sve do danas, RTL kreira i donosi posve drugačiji televizijski sadržaj, pronalazeći put do gledatelja svih generacija i trudeći se biti blizak baš svim ljudima, a njihove priče slušati, prenositi, pratiti, pamtiti. I baš zato RTL-ovim su se licima na snimanju, uz kolege, pridružili i – gledatelji!

Neprikosnoveni Zoran Šprajc, prepoznatljivo RTL-ovo lice, ističe kako oduvijek voli biti okružen gledateljima te čuti njihove reakcije.

„Tako najbolje možeš doznati kako ljudi doživljavaju i tebe i emisiju koju radimo. Shvatiš da se obraćaš stvarnim ljudima a ne nekoj imaginarnoj masi, razumiješ profil ljudi kojima se obraćaš i iz prve ruke doznaješ što im se sviđa, a što im se manje sviđa. Takvi su susreti onda i najbolji korektiv u poslu pa je onda i mnogo lakše napraviti emisiju kad poznaješ svoju publiku“, govori Šprajc i otkriva koji mu susreti izmame najveći osmijeh na lice, „Najviše me razvesele naši najmlađi gledatelji, čudo jedno koliko klinaca gleda Stanje nacije i nema većeg priznanja i nagrade nego kad oni kažu da da je emisija baš dobra... E, tada zasjam u svim RTL-ovim bojama!“

„Meni su ljudi srce televizije. Jer srž svake emisije su stvarni ljudi. Publika koja osjeća. Bez filtera. Volim se s ljudima grliti, s njima nazdraviti, ne zadržavam ni suze, jer volim što sam im bliska. I ne možeš raditi program ako te ljude ne poznaješ i zato mi je posebno drago sto smo u kampanju uključili gledatelje svih generacija“, ističe i Marijana Batinić, „Za mene su naše boje simbol svega što RTL jest. Crvena je boja ljubavi – za mene označava energiju i srce koje svakodnevno ulažemo u svoj posao. Žuta je topla, vedra – boja radosti, veselja i one nevidljive iskrice koju prenosimo kroz male i velike priče. A plava… plava je za mene boja povjerenja. Ona nosi osjećaj stabilnosti i pouzdanosti, nešto što godinama gradimo s našom publikom... Žive boje glas su ljudi, emocija i stvarnog života!“

POGLEDAJTE VIDEO: MagNet - Dyson savjeti za frizure

VOYO logo
Pročitaj i ovo
VOYO logo
VOYO logo
Regionalni portali