
Boje koje govore već 21 godinu: RTL-ova lica i gledatelji obojili grad crveno, žuto i plavo u novoj image kampanji

„Stavi malo boje, malo crvene, crvene ko ljubav što ne prestaje. Pa onda malo žute za sunčan dan, a za vedro nebo boju znaš i sam“ – tako glase poznati stihovi velikog hita Parnog valjka 'Ja u ljubav vjerujem', a upravo iste boje, crvena-žuta-plava, već 21 godinu znače - RTL!
Osunčani centar grada, srcoliki baloni, veseli psi, mirisno cvijeće, bicikli i kabanice, zvuk dječjeg smijeha i iskreni osmjesi obojeni u crvenu, žutu i plavu – ove scene prošli su tjedan zavladale Zagrebom, a savršenu kulisu upotpunila je upravo pjesma 'Ja u ljubav vjerujem' grupe Parni Valjak, autora Huseina Hasanefendića Husa.
U mjesecu u kojem se obilježava 21. rođendan RTL-a, omiljena lica, voditelji informativnog programa i zabavnih formata – Zoran Šprajc, Marijana Batinić, Antonija Blaće, Tomislav Jelinčić, Ana Brdarić Boljat, Anita Martinović i Nikolina Pišek – okupila su se na snimanju nove image kampanje televizije, čija su okosnica tri prepoznatljive boje RTL-a.
Upravo one dočaravaju čitavu lepezu emocija koje kod gledatelja bude različiti RTL-ovi sadržaji svih ovih godina, a novom kampanjom RTL želi pokazati upravo to – i dalje smo ovdje za gledatelje i među gledateljima, a naše boje su boje koje govore.
Od samih početaka svog emitiranja pa sve do danas, RTL kreira i donosi posve drugačiji televizijski sadržaj, pronalazeći put do gledatelja svih generacija i trudeći se biti blizak baš svim ljudima, a njihove priče slušati, prenositi, pratiti, pamtiti. I baš zato RTL-ovim su se licima na snimanju, uz kolege, pridružili i – gledatelji!
Neprikosnoveni Zoran Šprajc, prepoznatljivo RTL-ovo lice, ističe kako oduvijek voli biti okružen gledateljima te čuti njihove reakcije.
„Tako najbolje možeš doznati kako ljudi doživljavaju i tebe i emisiju koju radimo. Shvatiš da se obraćaš stvarnim ljudima a ne nekoj imaginarnoj masi, razumiješ profil ljudi kojima se obraćaš i iz prve ruke doznaješ što im se sviđa, a što im se manje sviđa. Takvi su susreti onda i najbolji korektiv u poslu pa je onda i mnogo lakše napraviti emisiju kad poznaješ svoju publiku“, govori Šprajc i otkriva koji mu susreti izmame najveći osmijeh na lice, „Najviše me razvesele naši najmlađi gledatelji, čudo jedno koliko klinaca gleda Stanje nacije i nema većeg priznanja i nagrade nego kad oni kažu da da je emisija baš dobra... E, tada zasjam u svim RTL-ovim bojama!“
„Meni su ljudi srce televizije. Jer srž svake emisije su stvarni ljudi. Publika koja osjeća. Bez filtera. Volim se s ljudima grliti, s njima nazdraviti, ne zadržavam ni suze, jer volim što sam im bliska. I ne možeš raditi program ako te ljude ne poznaješ i zato mi je posebno drago sto smo u kampanju uključili gledatelje svih generacija“, ističe i Marijana Batinić, „Za mene su naše boje simbol svega što RTL jest. Crvena je boja ljubavi – za mene označava energiju i srce koje svakodnevno ulažemo u svoj posao. Žuta je topla, vedra – boja radosti, veselja i one nevidljive iskrice koju prenosimo kroz male i velike priče. A plava… plava je za mene boja povjerenja. Ona nosi osjećaj stabilnosti i pouzdanosti, nešto što godinama gradimo s našom publikom... Žive boje glas su ljudi, emocija i stvarnog života!“
POGLEDAJTE VIDEO: MagNet - Dyson savjeti za frizure





![[KVIZ] Koliko znaš o morima svijeta?](http://cdn2.net.hr/media/2025/06/03/1296321/H-8f80d182-46dd-4f9e-a018-2eb7029b2885-550.webp?1748957574)



Novi asfalt dobile dionice ulica na Baniji i Drežniku, u Gradu kažu da su nastavljena i asfaltiranja makadama

Nestali 73-godišnjak pronađen mrtav

Gosti navalili u Opatiju na produženi vikend! Grad pun turista, evo što ih je najviše oduševilo

Franković o objavi HDZ-a Dubrovačko primorje: 'Gledam na to s gnušanjem'

Luka Božić: Samo Zadar je opcija u Hrvatskoj, nedostaje mi taj osjećaj i adrenalin!

Nagli skok temperature doslovno ruši ljude svih životnih dobi







