POČAST NARODNOJ LIMUZINI /

Volkswagenov Passat i službeno je dobio elekto-nasljednika, a za neke od njegovih izvedbi sigurno niste nikada čuli

Druga generacija Passata lansirana je 1981. Platforma, nazvana B2, ponovno se temeljila na odgovarajućoj verziji Audija 80, koja je bila lansirana 1978. B2 Passat bio je nešto duži. Uz kompakta i karavana, postojala je i konvencionalna limuzina, koja se do facelifta 1985. u Europi prodavala kao Volkswagen Santana
Foto: Volkswagen
Druga generacija Passata lansirana je 1981. Platforma, nazvana B2, ponovno se temeljila na odgovarajućoj verziji Audija 80, koja je bila lansirana 1978. B2 Passat bio je nešto duži. Uz kompakta i karavana, postojala je i konvencionalna limuzina, koja se do facelifta 1985. u Europi prodavala kao Volkswagen Santana
4 /20
VOYO logo

Volkswagen je početkom godine objavio da više neće proizvoditi svoju najpopularniju limuzinu - Passat. Razlog je, naravno, elektrifikacija, Mnogi su se pitali: Što će sada voziti naša djeca? Zato su Nijemci brže-bolje predstavili njegovog nasljednika na struju i nazvali ga ID.AERO. No mala je utjeha obožavateljima diljem svijeta jer riječ je limuzini koja je prevezla brojne generacije ljudi. I to doslovce, jer s4 proizvodio gotovo 50 godina, točnije od 1973. Od tada je doživio osam generacija, a svaka je ispred broja nosila slovo B - B1, B2, B3... Osim u Europi, prodavao se na svim kontinentima izuzev Antartike, a možda se i tamo našao neki primjerak. Neki od Passata za američko ili kinesko tržite su se bitno razlikovali od europskkih verzija. Zadnji model B8 ušao je u proizvodnju u 2014. godine, a temeljen je na platformi MQB. 'Posljednji Mohikanac' bio je Passat koji se proizvodio za tržište Sjeverne Amerike, ali i on je u fazi postupnog ukidanja. Zato smo se ovdje odlučili prisjetiti se svih osam generacija. Nostalgični, duboko udahnite...

VOYO logo
Pogledaj još galerija