POČAST NARODNOJ LIMUZINI /

Volkswagenov Passat i službeno je dobio elekto-nasljednika, a za neke od njegovih izvedbi sigurno niste nikada čuli

Automobil je bio dostupan s 'nepoderivim' 1.9 dizelskim motorom s turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem (TDI), koji daje 90 KS. Imao je iznimno malu potrošnju goriva od 5,2 L/100 km na autocesti. U kombinaciji s 98 litara spremnikom za gorivo, B4 TDI karavan je imao domet od 1800+ km
Foto: Volkswagen
Automobil je bio dostupan s 'nepoderivim' 1.9 dizelskim motorom s turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem (TDI), koji daje 90 KS. Imao je iznimno malu potrošnju goriva od 5,2 L/100 km na autocesti. U kombinaciji s 98 litara spremnikom za gorivo, B4 TDI karavan je imao domet od 1800+ km
9 /20
VOYO logo

Volkswagen je početkom godine objavio da više neće proizvoditi svoju najpopularniju limuzinu - Passat. Razlog je, naravno, elektrifikacija, Mnogi su se pitali: Što će sada voziti naša djeca? Zato su Nijemci brže-bolje predstavili njegovog nasljednika na struju i nazvali ga ID.AERO. No mala je utjeha obožavateljima diljem svijeta jer riječ je limuzini koja je prevezla brojne generacije ljudi. I to doslovce, jer s4 proizvodio gotovo 50 godina, točnije od 1973. Od tada je doživio osam generacija, a svaka je ispred broja nosila slovo B - B1, B2, B3... Osim u Europi, prodavao se na svim kontinentima izuzev Antartike, a možda se i tamo našao neki primjerak. Neki od Passata za američko ili kinesko tržite su se bitno razlikovali od europskkih verzija. Zadnji model B8 ušao je u proizvodnju u 2014. godine, a temeljen je na platformi MQB. 'Posljednji Mohikanac' bio je Passat koji se proizvodio za tržište Sjeverne Amerike, ali i on je u fazi postupnog ukidanja. Zato smo se ovdje odlučili prisjetiti se svih osam generacija. Nostalgični, duboko udahnite...

VOYO logo
Pogledaj još galerija